Pil Studio zoekt Business developer met ervaring in export en dranken industrie.

3 jaren geleden door Ellen Pil

Momenteel heb ik een klant met een topproduct, passie en talent waar ik hard in geloof. Als vormgever & creatief directeur, maar ook als oprichter van MARTA en met een neus voor eerlijke en lokale productie wil ik hem en zijn bedrijf in een tweedelige structuur op de kaart zetten. Niet alleen via re-branding, maar ook via nieuwe samenwerkingen wil ik hem als merk sterk maken en een nieuwe wind in het bedrijf blazen. Op dit moment is zijn bedrijf daardoor nu reeds in transitie en de groei zit er al meteen in. Het spreekt dus voor zich dat dit bedrijf goed gemanaged moet worden. Op dit moment richt hij zich volledig op de vernieuwing van de branding maar met een nieuwe ID alleen zijn veel van zijn vraagstukken nog niet opgelost. 

Ik zoek dus iemand die zowel de boekhouding, het managen als promoten kan doen, om met een goed businessplan een groeiende zaak te maken. Indien je tips hebt of die persoon bent mag je steeds iets laten weten op ellen@onder-grond.be

Antwerpen POM Provincie Antwerpen Winkelhaak Universiteit Antwerpen Antwerp Management School Karel de Grote-Hogeschool Sint-lucas EFRO Europese Unie