12.11.2015

Kleur als krachtig communicatiemiddel

4 jaren geleden door Marjolein Huygels

Community Manager , House of Innovation

  • House of Innovation

  • 12/11/2015

  • 09:30

  • Ticket vereist

Kleur als krachtig communicatiemiddel

Kleur maakt deel uit van ons dagelijkse leven. Het speelt een rol in de manier waarop we ervaringen beleven en verwerken. Onbewust gebruiken we het zelfs om onze emoties te beschrijven. Kortom, een onderschatte communicatietool.

Kleuren beïnvloeden

Onze wereld evalueren we voornamelijk met onze ogen. Marketeers haken daar sluw op in en beïnvloeden ons met de juiste kleuren op producten of in logo’s. Onmiddellijk weten ze associaties voor ons te creëren nog voor we er goed en wel kennis mee hebben gemaakt.

Eerste indruk

Kleur is een krachtig instrument, maar hoe ga je daar nauwgezet mee om? Welke kleuren gebruik je in om een juiste 1ste indruk te maken? Hoe laat je kernwaarden, eigenschappen en gedachten doorschemeren aan de hand van bepaalde kleuren …?

Wat?

Tijdens deze workshop leer je hoe je kleuren efficiënt kan inzetten en welke betekenis er achter elke kleur schuilgaat. Door de betekenis van de verschillende kleuren te leren begrijpen, kan je je werk en je persoonlijk leven veranderen.

Voor wie?

Voor wie de diepere betekenis van kleur wil leren kennen en wat je er allemaal mee kan vertellen.

Meer info en inschrijven: 
http://hoi.be/events/kleur-als-krachtig-communicatiemiddel/

Antwerpen POM Provincie Antwerpen Winkelhaak Universiteit Antwerpen Antwerp Management School Karel de Grote-Hogeschool Sint-lucas EFRO Europese Unie